REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OKREŚLAJĄCY WARUNKI I ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ:
§ 1. Postanowienia wstępne:
§ 2. Rejestracja
Klientem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Klientem może być zarówno przedsiębiorca, dokonujący zakupu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, jak i Konsument.
Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu Internetowego są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w tygodniu.
Zamówienia można składać również za pomocą formularza zamieszczonego na stronie https://pjdruk..pl, poczty elektronicznej e-mail oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00 pod numerem telefonu +48 691 500 807 lub ,
Zamówienia złożone w sobotę, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 7 (siedmiu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Klienta.
W związku z tym, że sprzedawane przez Nas przedmioty są rzeczami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi według specyfikacji konsumenta i służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy po złożeniu oficjalnego zamówienia (zaakceptowaniu polityki prywatności oraz regulaminu sklepu).
Zamówienia indywidualne można składać na adres e-mail: info@pjdruk.pl,za pomocą formularza zamieszczonego na stronie https://pjdruk.pl/, oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00 pod numerem telefonu +48 691 500 807 lub .
§ 4. Warunki i formy płatności
Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:
a) Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sklepu. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer konta: Bank Pekao S. A.06 1870 1045 2078 1065 8039 0002Firma Handlowo – Usługowa P&J Piotr Janiszewski Uszew 538,
32-865 Uszew tytule wpisując swój indywidualny numer zamówienia ID, który otrzymają Państwo w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie wysyłamy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie,
b) Przy odbiorze, czyli za pobraniem. płatność gotówką w miejscu dostawy, płatność następuje przy odebraniu towaru od kuriera/listonosza do rąk kuriera/listonosza,
c) Gotówką, przy odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu przez Klienta uzgadniając wcześniej termin odbioru osobistego w siedzibie Firmy: Firma Handlowo – Usługowa P&J Piotr Janiszewski Ul. Ogrodowa 6/14 32-800 Brzesko,
d) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Blue Media S.A. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki,
Całkowita cena towarów z wyszczególnioną informacją na temat kosztów przesyłki uwidoczniona zostanie w Formularzu Zamówienia podczas składania zamówienia,
Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu faktura VAT albo paragon fiskalny, w zależności od decyzji Zamawiającego wyrażonej w Formularzu Zamówienia.
§ 5. Dostawa
Dostawa towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia,
Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej S. A.,
Koszty dostarczenia przesyłki pokrywa Klient,
Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania zamówienia,
Koszty przesyłki zależne są od rodzaju dostawy wybranej przez Klienta i określone są na stronach Sklepu (https://pjdruk.pl/).
Wysyłka produktów za granicę wyceniana jest indywidualnie i nie ma zastosowania tu promocja co do do darmowej wysyłki przy kwocie równej i wyższej niż 300 zł.
§ 6. Prawo odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Postanowienia Regulaminu niniejszego paragrafu mają również zastosowanie w przypadku Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
§ 7. Reklamacja
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie Internetowym w przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt jest niezgodny z umową. Zgodnie z przepisami Ustawy z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Sprzedawca odpowiada wobec Nabywcy będącego Konsumentem, za niezgodność towaru z umową w chwili dostarczenia towaru Nabywcy.
§ 8. Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu,
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r
Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: Firma Handlowo – Usługowa P&J Piotr Janiszewski Uszew 538 32-865 Uszew lub poprzez zgłoszenie reklamacyjne dostępne na stronie internetowej Sklepu;
Reklamacje można składać mailowo pod adresem info@pjdruk.pl lub telefonicznie pod nr telefonu +48 691 500 807 lub ,
Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej (e-mail),
Wskazane powyżej formy złożenia reklamacja stanowią jedynie przykładowe powiadomienie Sprzedawcy o reklamacji, niemniej jednak Zastosowanie się do pkt. 2 i 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji,
Klient będący Konsumentem ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu internetowego o wadzie Towaru w ciągu dwóch miesięcy (Zgodnie bowiem z art. 9 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) od stwierdzenia niezgodności towaru z umową,
W przypadku, gdy Konsument korzysta ze swoich uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową, może on żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez: – nieodpłatną naprawę; – nieodpłatną wymianę na nowy. Wybór w tym przypadku należy do Konsumenta.
W wielu przypadkach może jednakże dojść do okoliczności, gdy naprawa lub wymiana będą niemożliwe lub nadmiernie uciążliwe lub kosztowne dla jednej ze stron. W takim przypadku Konsument, nie mogąc skorzystać z roszczenia o nieodpłatną naprawę lub wymianę, może zażądać: – stosownego obniżenia ceny; – odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy i towaru);
Wybór w tym przypadku należy również do Konsumenta.
Banery, których wymiar krótszego boku przekracza 310 cm, muszą zostać wysłane w postaci złożonej w duża kostkę. Są to już przesyłki dłużycowe i firmy kurierskie nie obsługują tak długich przesyłek. Załamania powstałe w wyniku złożenia po naciągnięciu banera powinny w przeciągu kilku dni się rozprostować (warunek temperatura musi być co najmniej +18 st.) – brak możliwości złożenia reklamacji.
Wszystkie banery są wielkoformatowymi grafikami, dlatego pełną ostrość obrazu uzyskuje się patrząc z odległości. Kolory również mogą delikatnie się różnić od obrazu wyświetlanego na komputerze (różne ustawienia monitorów) – brak możliwości złożenia reklamacji.