Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OKREŚLAJĄCY WARUNKI I ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ:

§ 1. Postanowienia wstępne:

  • Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem https://pjdruk.pl/,
  • Sklep internetowy prowadzony jest przez Firmę Handlowo-Usługową P&J Piotr Janiszewski; Uszew 538; 32-865 Uszew; NIP: 869-186-26-41; REGON: 123037440 zwaną w dalszej części „Sprzedawcą”,
  • Dane kontaktowe Firmy:
    • Kontakt telefoniczny: tel. +48 691 500 807;
    • Kontakt e-mail: info@pjdruk.pl
  • Niniejszy Regulamin określa w szczególności: a) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego P&J; b) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, c) warunki odstąpienia od umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, d) tryb postępowania reklamacyjnego.
  • Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    • Sprzedawca – Firma Handlowo-Usługowa P&J Piotr Janiszewski
    • Sklep – Sklep Internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem URL https://pjdruk.pl/
    • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto Klienta, dokonująca zamówienia w ramach Sklepu,
    • Towar – produkt, na który Klient można złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym P&J,
    • Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep Internetowy P&J skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy,
    • Cena – cena brutto towaru umieszczona obok informacji o towarze, nie uwzględniająca kosztów dostarczenia towaru,
    • Zamówienie – towar określony do realizacji, zgodnie z niniejszym Regulaminem przez Klienta, określające jednoznacznie rodzaj i ilość produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
    • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
    • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    • Przedsiębiorca – Użytkownik wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.),
    • Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną normujący zasady korzystania ze Sklepu, będący integralną częścią umowy zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
    • Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
    • Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
    • Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
    • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    • Ustawa prawo przewozowe- Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe,
    • Ustawa prawo pocztowe- Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

§ 2. Rejestracja

  • Klient składa zamówienie, poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej oraz przesłanie go do Sklepu. W celu rejestracji w Sklepie Internetowym P&J (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie internetowej: http://pjdruk.pl/,
  • W formularzu Klient wskazuje następujące dane: imię nazwisko/nazwę, adres zamieszkania/siedziby, adres e-mail, nr telefonu, sposób płatności, sposób dostawy towaru. Dodatkowo, w razie potrzeby, Kupujący podaje niezbędne dane do wystawienia faktury VAT.
  • W celu złożenia zamówienia należy: a) zalogować się do Sklepu Internetowego P&J, b) dodać wybrany towar/towary „Do koszyka”, c) wybrać ilość towarów i rozmiar, c) wybrać rodzaj płatności/dostawy, d) zatwierdzić zamówienie poprzez użycie przycisku „Zamów”, e) po zatwierdzeniu zamówienia z przedpłatą, należy użyć przycisku „Zamów” i dokonać zapłaty poprzez wybrany sposób płatności,
  • W razie gdy Klient chce kupić kolejny towar klika na przycisk “POWRÓT” lub z bocznego menu wybiera odpowiedni dział,
  • Po złożeniu zamówienia zostanie automatycznie wysłana wiadomość e-mail na adres podany w zamówieniu zawierająca wszystkie dane dotyczące zamówienia oraz jego numer,
  • Potwierdzenie zawiera szczegółowe informacje o zamówieniu, w tym o Sprzedającym, Produktach, cenie i terminie realizacji. Po otrzymaniu potwierdzenia Klient powinien zastosować się do wskazań zawartych w potwierdzeniu, w szczególności zaś kliknąć w podany link.§ 3. Zasady składania zamówienia
  • Klientem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Klientem może być zarówno przedsiębiorca, dokonujący zakupu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, jak i Konsument.

  • Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu Internetowego są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w tygodniu.

  • Zamówienia można składać również za pomocą formularza zamieszczonego na stronie https://pjdruk..pl, poczty elektronicznej e-mail oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00 pod numerem telefonu +48 691 500 807 lub ,

  • Zamówienia złożone w sobotę, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

  • Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 7 (siedmiu) dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Klienta.

  • W związku z tym, że sprzedawane przez Nas przedmioty są rzeczami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi według specyfikacji konsumenta i służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy po złożeniu oficjalnego zamówienia (zaakceptowaniu polityki prywatności oraz regulaminu sklepu).

  • Zamówienia indywidualne można składać na adres e-mail: info@pjdruk.pl,za pomocą formularza zamieszczonego na stronie https://pjdruk.pl/, oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00 pod numerem telefonu +48 691 500 807 lub .

§ 4. Warunki i formy płatności

  • Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:

    a) Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sklepu. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer konta: Bank Pekao S. A.06 1870 1045 2078 1065 8039 0002Firma Handlowo – Usługowa P&J Piotr Janiszewski Uszew 538,

    32-865 Uszew tytule wpisując swój indywidualny numer zamówienia ID, który otrzymają Państwo w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie wysyłamy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie,

    b) Przy odbiorze, czyli za pobraniem. płatność gotówką w miejscu dostawy, płatność następuje przy odebraniu towaru od kuriera/listonosza do rąk kuriera/listonosza,

    c) Gotówką, przy odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu przez Klienta uzgadniając wcześniej termin odbioru osobistego w siedzibie Firmy: Firma Handlowo – Usługowa P&J Piotr Janiszewski Ul. Ogrodowa 6/14 32-800 Brzesko,

    d) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Blue Media S.A. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

  • Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki,

  • Całkowita cena towarów z wyszczególnioną informacją na temat kosztów przesyłki uwidoczniona zostanie w Formularzu Zamówienia podczas składania zamówienia,

  • Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu faktura VAT albo paragon fiskalny, w zależności od decyzji Zamawiającego wyrażonej w Formularzu Zamówienia.

§ 5. Dostawa

  • Dostawa towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia,

  • Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej S. A.,

  • Koszty dostarczenia przesyłki pokrywa Klient,

  • Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania zamówienia,

  • Koszty przesyłki zależne są od rodzaju dostawy wybranej przez Klienta i określone są na stronach Sklepu (https://pjdruk.pl/).

  • Wysyłka produktów za granicę wyceniana jest indywidualnie i nie ma zastosowania tu promocja co do do darmowej wysyłki przy kwocie równej i wyższej niż 300 zł.

§ 6. Prawo odstąpienia od umowy

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • Postanowienia Regulaminu niniejszego paragrafu mają również zastosowanie w przypadku Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.

§ 7. Reklamacja

  • Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie Internetowym w przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt jest niezgodny z umową. Zgodnie z przepisami Ustawy z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Sprzedawca odpowiada wobec Nabywcy będącego Konsumentem, za niezgodność towaru z umową w chwili dostarczenia towaru Nabywcy.

§ 8. Postanowienia końcowe

  • Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu,

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r

  •  
  • Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: Firma Handlowo – Usługowa P&J Piotr Janiszewski Uszew 538 32-865 Uszew lub poprzez zgłoszenie reklamacyjne dostępne na stronie internetowej Sklepu;

  • Reklamacje można składać mailowo pod adresem info@pjdruk.pl lub telefonicznie pod nr telefonu +48 691 500 807 lub ,

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej (e-mail),

  • Wskazane powyżej formy złożenia reklamacja stanowią jedynie przykładowe powiadomienie Sprzedawcy o reklamacji, niemniej jednak Zastosowanie się do pkt. 2 i 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji,

  • Klient będący Konsumentem ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu internetowego o wadzie Towaru w ciągu dwóch miesięcy (Zgodnie bowiem z art. 9 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) od stwierdzenia niezgodności towaru z umową,

  • W przypadku, gdy Konsument korzysta ze swoich uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową, może on żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez: – nieodpłatną naprawę; – nieodpłatną wymianę na nowy. Wybór w tym przypadku należy do Konsumenta.

  • W wielu przypadkach może jednakże dojść do okoliczności, gdy naprawa lub wymiana będą niemożliwe lub nadmiernie uciążliwe lub kosztowne dla jednej ze stron. W takim przypadku Konsument, nie mogąc skorzystać z roszczenia o nieodpłatną naprawę lub wymianę, może zażądać: – stosownego obniżenia ceny; – odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy i towaru);

  • Wybór w tym przypadku należy również do Konsumenta.

  • Banery, których wymiar krótszego boku przekracza 310 cm, muszą zostać wysłane w postaci złożonej w duża kostkę. Są to już przesyłki dłużycowe i firmy kurierskie nie obsługują tak długich przesyłek. Załamania powstałe w wyniku złożenia po naciągnięciu banera powinny w przeciągu kilku dni się rozprostować (warunek temperatura musi być co najmniej +18 st.) – brak możliwości złożenia reklamacji.

  • Wszystkie banery są wielkoformatowymi grafikami, dlatego pełną ostrość obrazu uzyskuje się patrząc z odległości. Kolory również mogą delikatnie się różnić od obrazu wyświetlanego na komputerze (różne ustawienia monitorów) – brak możliwości złożenia reklamacji.